Συχνές Ερωτήσεις

H nrg σας προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις, παρέχοντας ταυτόχρονα υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, προσανατολισμένες στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών και απαιτήσεων του κάθε πελάτη της.

Προκειμένου να γίνετε πελάτης της nrg, αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία αλλαγής παρόχου.
Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέστε στο 2310 805070, για να μιλήσετε απευθείας με εκπρόσωπο της εταιρείας μας. Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για εσάς και καμία αλλαγή στο μετρητή σας.

Δεν υπάρχει κανένα κόστος κατά την αλλαγή προμηθευτή.

Δεν θα υπάρξει καμία διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς η αλλαγή είναι καθαρά λογιστική.

Ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου 4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της αίτησής σας.

Η χρονική διάρκεια της σύμβασης που υπογράφετε με την nrg, εξαρτάται από το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση, η nrg διαθέτει προγράμματα που έχουν σύμβαση αορίστου χρόνου, καθώς και προγράμματα που έχουν συμβαση ορισμένου χρόνου.

Για οποιαδήποτε βλάβη θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ΔΕΔΔΗΕ καλώντας στο 11500 ή δηλώνοντας online τη βλάβη σας, κάνοντας κλικ εδώ. Η βλάβη επισκευάζεται από τον ΔΕΔΔΗΕ

Θα λαμβάνετε λογαριασμό κάθε μήνα

Ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός βασίζεται στην εκτίμηση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος. Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται σε ιστορικά στοιχεία κατανάλωσης του τιμολογούμενου μετρητή, ενώ η χρέωση αφαιρείται από τον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Οι ρυθμιζόμενες Χρεώσεις αφορούν δαπάνες για:

  • Το Δίκτυο Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας
  • Το Δίκτυο Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
  • Τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας
  • Το Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ)
  • Τις Λοιπές Επιβαρύνσεις

Ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος περιλαμβάνει διαφορετικές κατηγορίες χρεώσεων και συγκεκριμένα:

Χρεώσεις Ενέργειας, Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις, Φόρους και Τέλη, Χρεώσεις υπέρ τρίτων.

Από τις ανωτέρω κατηγορίες, η μοναδική η οποία είναι ανταγωνιστική και διαφοροποιείται ανά Προμηθευτή είναι αυτή που αφορά τις Χρεώσεις Ενέργειας. Οι υπόλοιπες κατηγορίες χρεώσεων είναι ίδιες από όλους τους Προμηθευτές και αποδίδονται σε Δημόσιους Φορείς.

Η nrg ενημερώνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ για τις μετρήσεις των πελατών της στη Χαμηλή Τάση. Αναφορικά με τους πελάτες της Μέσης Τάσης, οι μετρήσεις γίνονται σε συνεργασία του ΑΔΜΗΕ με το ΔΕΔΔΗΕ. Οι δύο φορείς στέλνουν τις μετρήσεις τους στην nrg, η οποία προχωράει στην εκκαθάριση των λογαριασμών των πελατών της.

Μπορείτε να καταχωρείτε την ένδειξη κάθε παροχής σας, μέσω της εφαρμογής mynrg, επιλέγοντας το πεδίο “Καταχώρηση ένδειξης”

Θα πρέπει να προχωρήσετε σε έγγραφη καταγγελία στην nrg για την αμφισβήτηση της μέτρησης. Η nrg θα προωθήσει το αίτημά σας στο αρμόδιο τμήμα του ΔΕΔΔΗΕ και θα σας ενημερώσει για την απάντηση του αρμόδιου φορέα. Για να βρείτε το σχετικό έγγραφο πατήστε εδώ.

Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξοφλείτε τον λογαριασμό σας μέσω της εφαρμογής mynrg. Εναλλακτικά μπορείτε να προβείτε σε εξόφληση μέσω του δικτύου της τράπεζας Eurobank, χωρίς χρέωση, με τη χρήση του ηλεκτρονικού κωδικού πληρωμής, με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Με πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού
  • Με μετρητά
  • Με χρέωση τραπεζικού λογαριασμού
  • Μέσω web banking
  • Μέσω phone banking”
Ζήτησε να σε καλέσουμε εντελώς δωρεάν

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 21:00, εκτός αργιών.
Αιτήματα εκτός ωραρίου εξυπηρετούνται την επόμενη εργάσιμη.

Ζήτησε
να σε καλέσουμε
εντελώς δωρεάν